شستشوی لکه ژله از روی فرش یا موکت
نوشته شده توسط : ادمین

توجه: قبل از شروع از نوع تار و پود پارچه مبلتان خود مطلع شوید. درصورتیکه جنس مبلتان شما حساس است مانند ابریشمی، زربافت یا رنگ ده، حتما به شرکت های قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید، تا شستشوی مبل شما با دستگاه های مخصوص شسته شود و آسیبی به مبلمان شما وارد نشود.

مواد و وسایل مورد نیاز:

قاشق

شامپو فرش

آب گرم

مایع شوینده آنزیم دار

سرکه سفید

اسفنج یا مسواک قدیمی

حوله سفید و تمیز

تشت

اگر ژله تازه است :

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر ژله تازه است، حتما ژله را با قاشق از روی فرش یا موکت بردارید، مواظب باشید در حین برداشتن ژله را روی فرش یا موکت جابه بجا نکنید تا قسمت های دیگر کثیف نشود. برداشتن ژله به علت لغزنده بودن ممکن است کمی دشوار باشد.

شستشوی ژله با آب گرم:

درصورتیکه لکه ژله تازه است. پس از برداشتن ژله کافیست فرش یا موکت را با آب گرم آبکشی نمایید و تمام مواد ژله را از روی فرش بردارید. برای آبکشی صحیح به مرحله آخر بروید.

اگر لکه ژله خشک شده است:

اگر لکه خشک شده است، ابتدا مقداری آب گرم روی لکه ژله بریزید و اجازه دهید برای ۵ الی ۱۰ دقیقه خیس بخورد. سپس یک قاشق غذاخوری سرکه + یک قاشق غذاخوری شوینده + نیم لیتر آب گرم را مخلوط کنید و روی لکه بکشید. تا لکه کاملا تمیز شود.

شستشوی فرش با محلول شوینده:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر لکه ژله جز ژله های رنگی است و با شستشوی با آب لکه از بین نرفت می توانید یک قاشق غذاخوری سرکه + یک قاشق غذاخوری شوینده + نیم لیتر آب گرم را مخلوط کنید و با اسفنج آغشته به مواد مذکور روی لکه بکشید. تا لکه کاملا تمیز شود. همچنین در نظر داشته باشید که می توانید لکه با مایع شوینده آنزیم دار نیز بشویید. و پس از شستشوی فرش یا موکت لکه را آبکشی نمایید.

آبکشی فرش:

زیر لکه تشتی قرار دهید و از بالا روی آن به طور ملایم و آهسته آب گرم، بریزید به نحوی که آب کثیف وارد تشت شود. بهتر است در حین آبکشی لکه ژله را بمالید تا تمام لکه و مواد شوینده از بافت فرش خارج شود. همچنین بعد از شستشوی فرش با آب، روی قسمت شسته شده حوله تمیز و خشک بگذارید و به طور ملایم فشار دهید تا آب اضافی فرش گرفته شود. سپس اجازه دهید فرش در سایه و در معرض وزش باد خشک شود. برای این منظور می توانید از پنکه استفاده کنید یا اگر پنکه ندارید در ها و پنجره های اتاقی که فرش در آن قرار دارد را باز بگذارید تا هوا جریان داشته باشد.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: